DH.82a Tiger Moth AIRFIX
1:72 + dodatki.
Witam! Dzięki namowie kolegi Janusza na moim warsztacie
wylądował model De Havilland DH.82a „TIGER MOTH” z firmy AIRFIX w skali 1:72 nr. A01024, wersja cywilna. W
pudełku mamy trzy ramki wtryskowe z szarego plastiku, jedną przeźroczystą z
oszkleniem, instrukcję i kalkomanię do jednego cywilnego malowania o nr.
rejestracji G-ACDC, The Tiger Club, Headcorn Aerodrone, Ashford, Kent, England,
2013. Do modelu zaopatrzyłem się w następujące dodatki :
- kalkomanie firmy Model Maker D72033 DH-82 Tiger Moth
vol.1 które umożliwiają wykonanie następujących malowań :
1. Współcześnie latający p. Jacka Mainki
2. Instytut Badań Technicznych, Warszawa 1935, SP-AMX
3. Instytut Badań Technicznych, wrzesień 1939
4. DH 82 z 25 EFTS, Wielka Brytania, 1944
- EDUARD 73502
- PAVLA MODELS U 72-164 w skład zestawu wchodzi żywica w
postaci dwóch rodzajów kół, kilka drobiazgów do kabiny, złożona zasłona do
ślepego pilotażu oraz kalkomania do pięciu malowań :
1. DH.82a Mk. II z 312 czechosłowackiego dywizjonu RAF-u
z początku 1944, T-8254, litery kodowe FY pochodzą z 611 dywizjonu RAF-u.
2. DH.82a, A 17-625, RAAF, 1940-42
3. DH.82a, z escadrille 2/595 lotnictwa Francuskiego w
Indochinach, Tong, 1941
4. DH.82a z używany w szkole pilotażu De Havilland w
Hatfieldu, 1933, później przemianowana na No 1 ERTS (pierwsza elementarna
centrum wyszkolenia rezerwistów) wiosna 1933, G-ACDA
5. DH.82a, T 6629, No. 4 Flying Training School, Heany
airport, South Rhodesia 1949
Dziękuję firmie PAVLA MODELS za podarowanie zestawu.
- YAHU MODELS - YMA 7211 – dziękuję firmie YAHU Models za
podarowanie tabliczki.
Tyle wyliczanki, model wykonam w cywilnym malowaniu z Instytutu
Badań Technicznych w Warszawie z 1935 roku o rejestracji SP-AMX. Malowanie całe żółte. Chce w nim
pokazać silnik przez otwarcie z jednej strony pokrywy i otwarcie bagażnika. I
prośba do biegłych w temacie szukam materiałów, co polecacie?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz