czwartek, 13 września 2012

Bf-110 G-2/R-3 warsztat vol. II

I tak wyszło wnętrze kabiny, ale jeszcze bez kompletnego stanowiska tylnego strzelca.


Fotka z wnętrzem kabiny to w całości ARIERS, pasy tylko do fotki zostały wrzucone na fotel pilota. Kabelki są odlane w całości, ja je tylko pomalowałem pędzelkiem 000. Całe wnętrze zostało przybrudzone różnymi miksturami i technikami.


Model prawie przygotowany do malowania, wystarczy zamaskować i naprzód. Popełniłem przy tym mnóstwo błędów a do końca jeszcze troszkę pozostało a i szpachla okazała się niezbędna. Największym problemem było połączenie obu skrzydeł razem, na sucho pasowało idealnie. Zasugerowałem się relacjami znalezionymi przez wuja Google i z tych relacji wyciągnąłem błędne wnioski, ale to ma wina. A tylne kółko było w moim egzemplarzu niedolane do końca, odciąłem je i będę robił nowe. Jak by się coś rzuciło w oczy do poprawki to pisać proszę.



Silnik DB 605B-1 prawie gotowy, kilka przewodów zostało jeszcze do zainstalowania. Pierwsza przymiarka silnika do modelu i tak to wyszło. Jeszcze na koniec przecierki zostały aby silniki jakoś wyglądały.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz